Favoritprodukter 2009


Jag gjorde samma lista förra året, 2008, och nu i efterhand så ser jag att de mesta av mina favoriter stannar kvar även ett år senare... det är detta som gör att de kan kallas favoriter, inte sant?

Rengöring: Lumene
Ansiktsvatten: Lumene
Skrubb: -
Mask: Elisabeth Arden Peel & Reveal.
Ögonmakeup remover: Lumene
Dagkräm: Nivea Rich moisturizing day care.
Nattkräm: Lumene
Ögonkräm: -


Primer ansikte:
-
Primer ögon: -
Foundation traditionell: Lancome Color Ideal.
Foundation mineral: -
Färgad dagkräm: -
Concealer: Makeupstore Cover all mix.
Löst puder: Makeupstore.
Fast puder: -


Rouge fast:
Makeupstore Blush.
Rouge kräm: -
Highlighter/all-over puder: -
Bronzer: Max Factor Terramediterranea.


Mascara:
Lancome L'extreme, Maxfactor Masterpiece.
Mascara vattenfast: Kanebo 38 Silk Performance.
Eyeliner/kajal penna: Dior, Maxfactor Kohlpencil.
Eyeliner flytande/gel/kräm: Face Stockholm.
Ögonbrynsprodukt: makeupstore Tribrow.
Ögonskugga fast: Makeupstore microshadow.
Ögonskugga lös: Makeupstore Eyedust, MAC.
Läppenna: Esteer Lauder, Elisabeth Arden.
Läppstift: -
Läppbalsam: Elisabeth Arden Eight Hour, missbrukar även vanlig lypsyl.
Läppglans: Lancôme Juicy Tubes.
"Plumper": -


Duschkräm:
Chocolat by Bettina Barty.
Bodybutter/hudkräm: Chocolat by Bettina Barty.
Bodylotion: Elisabeth Arden Green Tea Refreshing Body Lotion.
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: -
Skrubb: -
Shampo: -
Balsam: -
Stylingprodukt: Maria Nila.


Handkräm:
Elisabeth Arden Eight Hour Hand treatment.
Nagellack: Depend, Mavala, Makeupstore.
Baslack: -
Topplack: Depend.
Vårdande nagelprodukt: -
Doft dag: Elisabeth Arden Green Tea Revitalize.
Doft kväll: DKNY Be Delicius, Salvador Dali Dalissime, Ed Hardy.

Men ni tror väl för allt i världen inte att ni lyckas komma undan att göra denna lista... hähä. Så jag utmanar Ingela, Janina, Anneli och Tove att göra samma lista, och glöm inte att skicka utmaningen vidare.


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Oj attans då! Jag som inte använder så mkt grejer :S jag får ju skämmas om jag skriver min lista :P haha. Ska jag vara ärlig vet jag inte ens vad allt är på den där listan. haha! Men jag ska göra ett försök lite senare idag eller i morgon :)

2009-01-03 @ 13:29:01
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Janina - modellen som skiter i allamåsten

Fixat!

2009-01-03 @ 20:00:56
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, Good hair day tror jag det står för (GHD) :)



http://www.ghdhair.com/se/

2009-01-03 @ 22:32:48
URL: http://stephaniesliv.blogg.se/
Postat av: emma

Hejhej, gå in på min blogg och var med i min tävling! :) Puss <3

2009-01-03 @ 23:53:20
URL: http://eemmmssan.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Kan du inte haffa mig på msn istället för att vi ska prata om det genom bloggen? Tar sån tiiiiiid ;)

2009-01-04 @ 00:37:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0