Favoritprodukter 2008


Okej, jag hittade en list som jag blev häpen över... guud så mycket produkter, det är ju en hel förmögenhet. Helt allvarligt, kan det vara nyttigt att peta ansiktet fullt med alla dessa grejjer?

Rengöring: Olive by CCS
Ansiktsvatten: -
Skrubb: -
Mask: Elisabeth Arden Peel & Reveal.
Ögonmakeup remover: -
Dagkräm: Nivea Rich moisturizing day care.
Nattkräm: -
Ögonkräm: -


Primer ansikte:
-
Primer ögon: -
Foundation traditionell: Lancome Color Ideal.
Foundation mineral: -
Färgad dagkräm: -
Concealer: Makeupstore Cover all mix.
Löst puder: Makeupstore.
Fast puder: -


Rouge fast:
Makeupstore Blush.
Rouge kräm: -
Highlighter/all-over puder: -
Bronzer: Max Factor Terramediterranea.


Mascara:
Lancome L'extreme.
Mascara vattenfast: Kanebo 38 Silk Performance.
Eyeliner/kajal penna: Estee Lauder.
Eyeliner flytande/gel/kräm: -
Ögonbrynsprodukt: -
Ögonskugga fast: Makeupstore microshadow.
Ögonskugga lös: Makeupstore Eyedust & Estee Lauder.
Läppenna: Esteer Lauder, Elisabeth Arden.
Läppstift: -
Läppbalsam: Elisabeth Arden Eight Hour,
Läppglans: Lancôme Juicy Tubes & Color Fever.
"Plumper": -


Duschkräm:
Chocolat by Bettina Barty.
Bodybutter/hudkräm: Chocolat by Bettina Barty.
Bodylotion: Elisabeth Arden Green Tea Refreshing Body Lotion, Lime Mint body butter.
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: -
Skrubb: -
Shampo: Har ingen favorit.
Balsam: -||-
Stylingprodukt: Maria Nila.


Handkräm:
Elisabeth Arden Eight Hour Hand treatment.
Nagellack: Depend, Mavala, L'oreal, Maybelline.
Baslack: -
Topplack: Depend.
Vårdande nagelprodukt:
"Allround" produkt: -
Doft dag: Elisabeth Arden Green Tea Revitalize.
Doft kväll: DKNY Be Delicius, Salvador Dali Dalissime.

Jag tror inte ens att jag kan fylla hela listan ens med lite god vilja, jag har verkligen inte alla dessa produkter. Men det är alltid kul att se vad folk använder, hittade listan hos lipglossbitch, som jag helt sonika saxade den utav.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oj, tro om jag ska göra den där listan senare idag :D

2008-01-05 @ 11:44:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: LipGloss Bitch

"Helt allvarligt, kan det vara nyttigt att peta ansiktet fullt med alla dessa grejjer?"
Du förstår säkert att vi inte använder allt på en gång :)

2008-01-05 @ 12:35:52
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Shops20066

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-09-29 @ 13:26:01
URL: http://www.shops2006-com.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0