Produktbild för Frogpearl


Det är inte alls ofta som jag fotograferar produkter, men bilden med pärlor och lavendel som nu syns hos Frogpearl.se är en av få produktbilder jag någonsin tagit. Jag tog den här bilden förra sommaren, i samband med att  jag plåtade bland annat den här och den här bilden.

 
 Med handen på hjärtat så är produktfoto inget jag gärna sysslar med, jag uppskattar att få interagera med människor när jag fångar ett fotografi, men det är alltid kul att få se sina bilder användas. Det är enklare, intressantare att arbeta med människor och jag tycker många gånger att det är människan i bilden som skapar hela bilden... 
Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0