BTS från Barcelona

 
Ja som ni säkert har sett så var jag ju i Barcelona och fotograferade en underbar modell från agenturen Nocturnal. Vi hittade en fantastisk park, eller ja, jag tror att det var en gammal skolbyggnad att plåta i. Det enda som kändes lite lustigt var att arbeta runt apelsinträdens tropiska inslag samt folket som låg och sov i hörnen.
 
Det här var andra gången som jag var utomlands och fotograferade, och jag kan nog ärligt säga att det finns inte mycket jag ser fram emot mer än den kommande fotoresan under våren. 
 
 
Här ser ni lite av makeupartisten Sara Ferraro Accostas arbete samt den underbara modellen Sheziss Insomnia. Det kommer fler bilder... snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0