Inväntar IKEA modellen

 
Jag sitter här och väntar på dagens modell, vilket är IKEA modellen... kommer ni ihåg henne?
 
För cirka ett och ett halvt år sen när vi var på IKEA så såg jag en otroligt vacker tös som stod och serverade köttbullar,så jag gjorde det där man alltid tänker att man ska och gav henne mina kontaktuppgifter. Jag har hört om en del andra fotografer som lämnat sina uppgifter på det viset, så med de orden som referens, trodde jag ju aldrig att hon skulle höra av sig. Men ack så fel jag hade.
 
Idag ska jag fotografera fröken IKEA modell för tredje gången, och denna gång tillsammans med makeupartisten Elin Haake, vilket blir första gången vi arbetar tillsammans. Spännande spännande.

Kommentarer
Postat av: Kristin - Photography

Favoriten här är ju den längst ner till vänster, lite vintage över det hela, I like :)

Svar: Tackar tackar, den bilden är plåtad med Viola Laghers korsetter :)
Ann Kykyri

2012-09-25 @ 11:15:54
URL: http://mouzieephoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0