Nu har vi två katter...

 
... igen. Den käre soffpotatisen Eddie valde att sadla om till vagabond och dra ut på jakt efter töser. 5 dagar. Har har ju varit borta ett par dagar förut, men aldrig så här länge.
 
Jag hade precis börjat efterlysa honom. Varit ute i skogen och letat. Ringt runt till Stockholms alla katthem. Visste ni förresten att polisen inte ens tar emot en anmälan om katten inte är öronmärkt? Om han hade varit en omärkt klocka hade de tagit emot min anmälan, men inte om han är en omärkt katt. Nåväl. Världen av sociala medier blev bombaderad av bilder på vår katt. Efter tre timmars arbete så tar jag en paus på altanen, och vem bestämmer sig då för att dyka upp igen?
 
Behöver jag berätta att Eddie har utegångsförbud i väntan på tid hos vetrinären för öronmärkning och kastrering?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vilken buse!! :)

2012-10-10 @ 13:04:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0