Fashion på Utsikten

 
Under söndagen hade vi en heldagsplåtning ute i Nynäshamn, på hotellet Utsiktenmeetings.se. Även om jag varit där hur många gånger som helst, så dyker det fortfarande upp ställen som ja aldrig sett tidigare. Underbart.
 
 
Som alltid så hade jag min vapendragare Anja Prigoda på smink, modellerna på bilderna är Emma T, Ronnia F och Johanna P. Den fantstiska styling stod Cherie Cherokee för. Ni ser även en bild på min söta assistent Angelina uppe till höger. Stort tack till er alla för en grym dag!

Jag kan berätta att jag börjat kika lite på bilderna, gjort ett grovurval, och det kliar verkligen i fingrarna att sätta fart med retuschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0