The dreamteam strikes again

 
För ett par veckor sen så arbetade jag för första gången tillsammans med designern, stylisten, sångerskan, dansaren... ah asså, jag kan fortsätta rabbla ett tag, för denna kreativa människa har många vackra sidor, men det var inte det jag skulle komma fram till. Idag ska jag få jobba tillsammans med den underbara Cherie Cherokee igen, samt min fantastiska makeupartist Anja Prigoda . The dreamteam. 
 
På schemat för dagen står det att vi börjar plåta Herr Maks och sen en, för mig, ny förmåga vid namn Ingrid. Jag tänker nog inte berätta så mycket om stilen i bilderna, men jag ska försöka skicka runt en kamera så att det blir lite behind the scenes bilder att visa upp senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0