Keep it clean


Jag drömde att våran nya städfirma, som ska testas imorgon, möblerade om i hela huset. Jag var så himla arg i drömmen. Allt var ändrat. Sovrummet var flyttat. Blommor överallt. Allt mitt smink stod uppradat på kakfat. Hähä. Jag skulle tro att det går under kategorin i-lands problem när man har faktiska mardrömmar i nervositet om sin framtida städfirma.

Ja, jag anlitar städfirma. Jag är både lat och bekväm, det är en vardagslyx jag inte vill vara utan. Otroligt skön känsla att kunna komma hem till ett nystädat hus. Och med rut avdraget är det faktiskt inte så hiskeligt dyrt som man skulle kunna föreställa sig... you should try it!


Keep it clean.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag har bara ett lack från Essie och här ser du vad jag tyckte om det :) http://wysteriiasblogg.se/velvet-voyer-en-hit



Vilken av nyanserna tror du att du har? Men den ska inte passa fet hy?

2011-09-15 @ 20:12:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0