Beställt lite produkter från e.l.f


Efter att ha fått testa lite produkter från e.l.f så blev jag ju sugen på att göra en beställning själv. Jag hade nog turen på min sida, eller så var det helt enkelt meningen att jag skulle göra av med lite mindre pengar, för det trillade in en rabattkod på 50% precis innan jag la min beställning.

Kod: 250KFB

Löjligt billiga priser blev urlöjliga.

Jag har varit på väg att beställa från e.l.f flera gånger, men tvekat, eftersom jag känt att om de är så galet billiga så måste det vara nått fel... men när jag och Cilla var på pressvisningen så fick jag veta att allt smink tillverkas i samma fabriker som MAC och Dior. De har inga butiker, bortsett från en pressbutik i New York, så företaget har inga lokal eller personalkostnader och på så sätt kan de hålla nere kostnaderna. Grundtanken var att ha en sminkkollektion som kostade 1$, så att alla människor kunde ha råd med smink till bra kvalitet. Som ni ser blev min varukorg ganska lång och välfylld, men jag har bara gjort av med lite över 300kr.  


Kommentarer
Postat av: Sara J

Åh! Jag vill också!!

2011-09-15 @ 19:11:05
URL: http://giraffefashion.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Billigt o bra :D



Sand har jag redan lovat bort till Sandra Asp. Tror du Almond är för mörk för dig?

2011-09-18 @ 12:58:32
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0