Jamen...


... flåt!

Ja nu har jag fått lite skäll för att jag inte uppdaterar min blogg. Jag har fått höra att jag iallafall borde bjuda på lite mer bilder och jag skulle gärna göra det, för jag har en hel hög som ligger och bara väntar på att få visas men bilderna ska till slutkund först innan jag kan visa upp dem här.

Sen sommarens retuscharbete är helt klart och levererat. Inget mer att göra. Men som tur är så har jag lite av höstens bokningar klara, så jag har lite att se fram emot nu när jag sitter sysslolös.

Planerar att plåta mera.


Kommentarer
Postat av: Christian Hollmann

Vaddå slutkund först? Du gör väl vad du vill med dina bilder väl? Även om någon har köpt rättigheten att nyttja/publicera dina bilder kan du ändå göra vad du vill med dem såväl före som efter.

2011-10-01 @ 16:55:14
Postat av: Ann Kykyri

Ja absolut Christian, visst är det så, men i ren respekt till kunden så väntar jag med att visa upp bilderna. Jag vet vad jag har för rättigheter :)

2011-10-01 @ 17:02:54
URL: http://kykyri.com
Postat av: Christian Hollmann

Nja, jag tycker att så fina bilder som du tar så är det bara att skicka upp dem och sprida alstren där det går! Dvs det är inget att hålla inne med :-)

2011-10-01 @ 18:34:42
Postat av: Ann Kykyri

tack Christian! :)

2011-10-01 @ 18:55:17
URL: http://kykyri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0