Plåtning på G


Idag har jag en plåtning tillsammans med min gamle vapendragare stylisten/designern Therése Palmhager Gustafsson, vi jobbade galet mycket tillsammans förra sommaren, så det ska bli superkul att låta våran kreativitet krocka igen. Men förutom kära återseenden så har jag också helt nya människor med mig idag, det blir första gången jag jobbar med både makeupartisten och modellen. Amanda Nystedt kommer att stå för sminket och den vackra Cecilia ragnarsson blir dagens modell.

Jag ska försöka komma ihåg att ta lite mer behind the scenes bilder.

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Ja, du borde verkligen åka hit, det är hur härligt som helst! Ett tips bara är att komma med en tom resväska, allt är sjukt billigt här särskilt nu när alla affärer har rea. :D Vi kunde tyvärr inte shoppa så mkt för Ryanair tillåter bara 10kg o vi hade typ 9.8,men då har vi lärt oss en läxa till nästa gång ;)

2011-07-10 @ 15:58:59
URL: http://amaialayla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0