Fredag och sol!


Äntligen fredag. Länge sen jag hade en fredagsrubrik nu, tycker ni inte det? Länge sen jag skrev nått alls kanske, min käre blogg har visst gått och blivit en pekbok i vuxenform för människor med behov av att vila ögonen på vackra modeller. Nåja, ingen av er tycks gnälla, så jag antar att ni uppskattar de vackra modellerna. Hähä.

Planen för helgen är att föröka göra om förra helgens underbara drink, släpa sig iväg till en frisör för att försöka reda ut sommarens skatbo samt plåta lite. Och njuta av solen så klart. De är nog lissom min helg.

Din helg?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Då vill vi ju se hur det gick hos frisören med :-)

Vi har haft en suuuuupermysig helg!

Kram på dig

2011-07-11 @ 08:12:38
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0