Djungelbilder


Under ett ganska exotiskt safari äventyr, i utkanten av betongdjungeln bland crackgödslade hundkex, togs andra delen av lördagens plåtning. Lite lurigt att se på bilderna kanske, men blommorna var verkligen helt gigantiska.

Bilderna visar rundvandringen av den lille hatten från Gambia, modellen, mig själv och min vackra man bland de galet enorma blommorna.

Så här i efterhand så känns det inte som att det var en bra ide att plåta
med Jättebjörnlokan, som blomman heter. Jag fick veta av en vän att
den tydligen är jättegiftig så man ska absolut inte röra vid den. Bara tur
att modellen inte visar några tecken på förgiftning ...


Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

10 funkar ifall det går att styra upp en MUA, annars blir det lite för tidigt, hehe. :) Sträckan är ju ändå en bit från Kista till Nynäs.



Och farlig plåtning, haha! :D Men jag tror bilderna kommer ut kanon, skönt att modellen mår fint.

2011-07-18 @ 17:07:26
URL: http://amaialayla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0