Burlesque


Rollistan är ganska imponerande. Christina Aguilera och Cher, japp. Men också en helt del ansikten man sett i andra filmer och serier. Inte vilket kattskit som helst. Det imponerade.

Sång, dans... eller ja, skakande av rumpor iallafall, en söt Amerikansk story där slutet är ganska förutsägbart. Ja, precis vad jag väntat mig av filmen. Smak och tycke? Jo, trots att det kändes lite som att nån tyckte att Aguilera hade en för liten insats i Moulin Rouge och skrev en roll till henne, så uppskattade jag filmen. Men det är få dansfilmer jag inte uppskattar, så jag är nog partisk. Men jag rekomenderar endast att du ser filmen om du ger filmer med lättklädda rumpviftare en efter stjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0