Glossmagazine på G


Idag ska jag plåta för Glossmagazine igen och inte bara ett nummer, utan två. Både december och januari.

Har ett grymt team som deltar under dagen, Anja Prigoda tar hand om hår och smink, stylisterna Jessica Ronneberg och Maria Mårtenson står för kläderna och dagens två modeller är Margarita Maiseyenka och Josefine Persson. Det kommer att bli grymt.

Jag ska försöka komma ihåg att ta lite mer behind the scenes bilder, vet inte riktigt vad som händer men jag tycks glömma bort det numera. Nåja. Gloss it is!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej åker bara ner över dagen på Onsdag faktiskt :) Brukar ju inte alltid åka på alla pressevent



Kan hända jag gör så på Lördag också, haha! :) Fast kör nog bil då..blivit inbjuden på föreläsningar om skönhet..känns ju ganska viktigt med tanke på shoppen nu då :P Men är kl 9-19.30 så det går inga tåg och kan inte åka kvällen innan för är på julbord då :P

2011-12-05 @ 18:37:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0