v.46


Den här veckan bär ju med sig hyffsat mycket händelser... full fart med jobbet, bland annat en kurs på fredag vilket jag verkligen ser fram emot. Men även plåtningar.

Jag har en hel del bilder att retuschera, har redan hunnit börja på ett par som ni strax ska få se.

Till helgen ska jag träffa upp min partner in crime Herr Ellemark, samt makeupartister, hårstylist, klädstylist och tillsammans ska vi plåta ett gäng galet vackra modeller, Sara, Tove och Louise. Åh jag vill inte berätta så mycket mer, vågar inte med risk för jinx, men i min bok kommer det att bli en magisk dag. Mhm!

Vad har du för planer den här veckan?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh ska bli superkul o se vad ni ska göra :D

2010-11-16 @ 16:47:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Vanessa

[email protected]

:)

2010-11-16 @ 17:56:17
Postat av: Boolasina

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2012-02-17 @ 08:46:43
URL: http://boolasina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0