v.45


Nu vecka, nya tag. Det ser ut att bli en lugn vecka på plåtningsfronten, skräpväder och eventuellt snö. Jag får bygga inspirationen på hög tills helgen då jag ska på studioäventyr tillsammans med min gamle vän Christian Hollmann och ett helt gäng med vackra modeller.

Det är minusgrader idag. Hemskt. Jag vet att det är November och att man bör börja vänja sig vid kylan men i mitt tycke så kan det gärna fåvända nu och bli sommar igen. Eller ah, vi kan ta jul först, sen sommar igen. Synd bara att inte jag fick vara med och bestämma hur årstiderna skulle se ut.

Men nu... kaffe och ett försök till att göra sig ordning inför dagens superlånga dag på jobbet, inklusive kvällsmöte. Bra början på veckan.

SM i ordbajseri.


Kommentarer
Postat av: Tove

Ja det räcker ju med att köpa koftan för 2699:- harkel. galet!

2010-11-08 @ 08:09:42
URL: http://tovelicious.se
Postat av: therése

haha, ja det gjorde jag!

Är det ok om jag hämtar dem vid jul :p

2010-11-08 @ 17:41:00
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0