Leap Year


Ytterligare en romantisk komedi med Amy Adams (Julie and Julie, Enchanted) och Matthew Goode (Watchmen) i huvudrollerna.

Den kvinnliga huvudrollen är fast bestämd att ta sig till Dublin för att lyckas fria till sin pojkvän på skottdagen, vilket visar sig vara en irlänsk tradition, dock är inte väder, vind, lycka och busstrafiken på hennes sida. Och nog friar hon allt, men vi kan vara säkra på, redan vid bokstaveringen av titeln, att det inte kommer att gå som hon har tänkt sig...

En ganska platt film i mina ögon, kanske inte en genre där jag borde göra mina filmval, men det är också en ganska enkel film att se. Så visst, se den.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

tror jag skulle gilla den ;P

2010-05-25 @ 13:58:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0