Nouba Millebaci Nr5


Jag använder vanligtvis läppglans, eller till vardags använder jag på sin höjd ett vårdande balm, men vid festliga tillfällen så väljer jag ett läppglans som är genomskinligt utan speciellt mycket färg så jag har egentligen ingen aning om varför jag köpte Noubas Millebaci Nr5, den guldbruna färgen.

Produkten är heltäckande och förvånandsvärt lätt att använda. Den torkar på läpparna och lämnar inte en massa onödigt kladd på t.ex glas. Jo visst syns det att du har haft färg på läpparna när du druckit ur ett glas, men inte mer än ett vanligt glans. Kissproof står det t.om på asken.

ca 175 kronor, kommer inte ihåg exakt vad jag gav för den. Dyraste laget kanske, men om jag bara kan vänja mig vid färgen så tror jag nog att jag kommer att använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0