Upp och hoppa!


Åh va roligt att det är måndag igen. Mmh eller hur. Helgen gick rasande fort som alltid, en vecka har man jobbat efter semestern och nu känns det som att man skulle behöva ha lite ledigt. Hähä. Nah om sanningen ska fram så ere nog mest att jag inte riktigt vant mig att kliva upp på morgonen än.

Slutar sent idag men har föreläsning direkt efteråt så jag är inte hemma förän det är sängdags. Vygotskij. Jag har inte läst så mycket om varken honom eller hans teorier så det ska bli riktigt spännande. Synd bara att alla föreläsningar alltid ligger så sent på kvällen.

Nåväl, dags att få i sig lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Susann

I vår låter bra! Jag har en mindre paus just nu från modellandet, så shoot :) Behövs mer vår

2010-01-18 @ 12:31:10
URL: http://sushisan.blogg.se/
Postat av: Pillan

Leif Strandberg som föreläser eller?

2010-01-18 @ 17:10:16
Postat av: Ann

Jamen visst vare väl så Pillan =)

2010-01-19 @ 06:45:36
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0