Mitt 2009 som Modell


Förra året visade jag upp mitt 2008 som Modell, så jag tänkte att jag skulle ta och göra samma sak i år, visa mitt år som modell med bilder.



Februari: Plåtade tillsammans med fotografen Johan Gustafsson,
makeupartist var  Annelie Lindberg.


Mars: Tillsammans med modellen Cecilia Johansson plåtade jag på
Hotell Utsikten. Även denna gång var Annelie Lindberg makeupartist
och fotograf var Robert Milovan


April: En parsession tillsammans med modellen Sara Kjellqvist
Häringeslott, fotograf var Johan Gustafsson och makeupen sköttes
av Karin Johansson.


Maj: Var på fototräff i Hallstahammar och plåtade tillsammans med
fotograferna Veronica Orrholm Zentio samt Therese Jonsson,
makeup vid båda tillfällena av Annelie Lindberg.


Juli: Träffade upp fotografen Sandra Westman och makeupartisten
Kristina Sundberg. Plåtade även tillsammans med
fotografen Anders Albihn.


Augusti: Återigen en parsession tillsammans med modellen
Sara Kjellqvist, makeup och foto styrdes upp av Therese Jonsson.


November: Med Johan Gustafsson som fotograf och med
Cecilia Johansson som makeupartist för första gången.


December: Årets sista plåtning, naturligtvis med fotografen
Johan Gustafsson


Så såg det alltså ut för min del med modellplåtningar i år, jag har hållt mig ganska lugn. Jag vetatt jag inte skrivit upp alla, men då skulle det bli ett ännu längre inlägg. Så nu vill jag ju se hur det har gått för er andra modeller, stylister, makeupartister och fotografer under 2009.

Kommentarer
Postat av: vexy

tack detsamma :) suttit här i flera minuter och försökt bestämma mig vilka utav dessa sessioner som är mina favoriter, men det går verkligen inte - alla är grymt fina och säregna i sig.

Ett bra modellår för din del - kalasbilder verkligen.



2010 är här och ska ska bara bli bättre right?

2010-01-01 @ 10:59:08
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: sannaa

Sjukt fina! Jättebra! Vad duktig du är :)

2010-01-01 @ 21:49:57
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år! Gillar sista bilden, blir kul att se fler från den plåtningen sen :)

2010-01-02 @ 01:00:47
Postat av: Wysteriia

fan vad jag hoppas att jag får modella / sminka mer under 2010!

2010-01-02 @ 17:31:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Bollan

Men oh så fina bilder du har tagit under årets gång, ser verkligen fram emot att få se årets kommande:-) ~Kram Bollan

2010-01-03 @ 10:23:54
URL: http://studiomix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0