Måndag


Jo men visst, så vare måndag igen.

Helgen har gått galet fort, fick inte alls så mycket gjort som jag ville under dagarna. Jag hade tänkt att jag skulle hinna med att göra lite sånt somjag skulle ha gjort redan i början av december... men men. Vi hade trevliga kvällar iallafall, tidiga kvällar, men klart trevliga.

Veckan börjar med stängning på jobbet och kurs direkt efteråt. Dvs hemma sent. Kvällsmöte imorgon. Hemma sent igen.

Det skulle gärna kunna få bli lite ljusare så att man orkar med alla sena kvällar på jobbet utan att behöva gå och lägga sig innan tio. Ett par grader varmare. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men lite asfalt på vägarna skulle vara trevligt att få se.

Jag hörde en liten fågel kvittra utanför mitt fönster idag. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0