19/2-10


Jag gick och la mig tidigt igår, riktigt tidigt, så jag vaknade utvilad vid kvart över fem och kunde naturligtvis inte somna om igen. Mindre spännande.

Men jag började ju tidigt på jobbet, vilket innebär att jag slutar tidigt också. Men det kunde ju jag tro. Eftersom vi hade lite tight med personal så blev det lite övertid. Fyra och en halv timmes övertid. Mindre spännande kanske, men helt okej att ha på övertidskontot.

Snö snö och mera snö. Det har kommit en hel del snö nu igen och det utlovats/varnas för ännu mer under natten och morgondagen. Återigen, mindre spännande. Mer snö, precis vad jag ville ha.
 

Nu ska jag nog ta och njuta av fredagkvällen, kanske med hjälp av ett glas vin. En bok hade också funkat,men jag har inget kvar att läsa nu när jag läst ut Dan Browns Den Förlorade Symbolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0