v.49


Jaha, måndag igen. Vare inte precis måndag?

Andra advent for förbi, jag hann inte riktigt reagera på att det var advent igår igen. Hoppsan. Tur att jag har lite julklappar klara, för om det fortsätter i den här takten så skulle ju julen bara kunna förbi utan att jag hann med... vem ere som kör juletåget egentligen?

Den här veckan har jag ett julbord på onsdag, julfest på fredag och julmatsförberedelser på lördag. Så om jag inte har julstämning efter den här veckan så kommer jag aldrig att få det...

Ingen plåtning inbokad den här veckan. Ingen. Märkligt. Tur att jag har material att retuschera för att stilla min abstinens. Nåja.

Arton dagar kvar till julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0