SALT


Jag hörde ett rykte angående den här filmen... den ska tydligen vara gjord för en manlig skådespelare, men efter att Angelina Jolie blev aktuell för rollen så ändrades namnet på huvudrollen från Edwin till Evelyn Salt.

I mitt tycks, skulle det vara svårt att byta ut Jolie mot en manlig skådespelare som skulle kunna göra rollen bättre. Att hårdköra action blandat med de vackra känslor Jolie kan förmedla enbart i sitt ansikte, det är mer känslor än de flesta andra skådespelare klarar av att visa med hela kroppen. Angelina Jolie tycks alltid spela tuffa och självständiga roller och i vanliga fall skulle jag nog säga - hitta på något nytt, men i detta fallet säger jag att man bör hålla fast vid ett vinnande konsept. Hon håller storyn levande, bjuder på ett vackert känslofyllt ansikte, underhåller med grymma actionscener... vad mer kan man begära?

Fler än jag som uppskattar Salt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0