Alice in Wonderland


Johnny Deep, Helena Bonham Carter, Anne Hathaway, Crispin Glover och en hel hög med andra kända namn som röster till karaktärerna. Inte en helt liten rollista, inte sant?

Jag kan nog ärligt säga att jag aldrig sett Mia Wasikowska innan rollen som Alice, men jag tycker absolut att hon ska ha en liten extra stjärna för sin insats. Imponerad. Ja, till och med till den grad att jag nog ska söka efter kommande fiilmer med henne.

Storyn, ja någon tweekad sen sist, men inte till den grad att man inte kände igen sig. Skulle tippa på att filmen bör ses på bio, helst i 3D, och inte i filmsoffan. Kanske inte en film som i mina ögon är värd vågen, men den gav helt klart en massa wacko inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0