2010 som modell


Ja jag gjorde ju en sån här 2008 och en 2009, så det hör väl nästan till att jag gör ett inlägg om mitt 2010 som modell...


Februari:
Modell för ljusättnings i regi av Christian Hollmann.
Det är Martin Andersson, en av kursdeltagarna, som har tagit bilden.


Maj: Plåtade lifestyle tillsammans med fotografen Tobias Jakobsson och
gjorde bröllopsbilder med Johan Gustafsson och Cecilia Johansson.


Juni: Fångades på bild av Therese Jonsson, smink av Sarah Maria Ahrenius,
under fototräffen i Hallstahammar.


September: Höstmode tillsammans medfotografen Ove Ellemark
 och makeupartisten Linda Forsberg.

November: Min agentur Synkcasting skickade iväg mig på en plåtning,
har dock inte fått bilderna än, så jag håller lite på syftet med bilderna.



... summa sumarum. Väldigt lite plåtningar som modell i år. Men lite fler som fotograf, så jag får väl kanske visa upp mina highlights av dem också senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0