Ris och ros


Jo men visst, jag skulle ju ha plåtat idag. Inte bara plåtat utan även blivit plåtad av fröken Sara Kjellqvist , men regnet slog till så det blev kaffe och planering av kommande plåtningar istället.

Mitt i allt så ringer Herr J hem, ståendes vid vägkanten med motorcykeln i diket. Panik. Tack och lov så fanns Sara på plats och kunde med sinnesro köra mig till the scene of crime. Ingen större fara visade det sig. Men usch så mycket man hinner tänka innan man får se sin kära. En trasig cykel men en hel pojke. Det hade kunnat gå så himla mycket värre...

Så dagens ros till Sara och dagens ris till motorcyklar.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du delar ut ovanligt mycket ris tycker jag...



Men himla skönt att det gick bra! Blir det inge mer MC i sommar då eller?

2010-08-18 @ 10:43:44
URL: http://nat0.se
Postat av: Wysteriia

Oj scary! Tur att Sara var hos dig!!

2010-08-18 @ 14:00:47
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0