Smashbox photofinish foundation primer



Uj, vilken lång överskrift.

Jag har fått lite prover skickade till mig från eleven.se, bland annat tre olika smashbox tester med olika primers. Den som tilltalade mig bäst av de prover jag fick var Smashbox Photo Finish Foundation Primer SPF 15 & Dermaxyl Complex (den lilla tuben på bilden), vilken beskrevs som en primer med förbättrade egenskaperän orginalet. Den ska vara återfuktande, föryngrande, mjukgörande, hålla sminket på plats hela dagen samt innehålla solskyddsfaktor 15.

Nog blir man sammetslen i ansiktet efter användning och sminket sitter verkligen kvar, men produkten kostar 415 kronor och den innehåller 28 ml. Mja, snål som jag är, så hoppas jag att de andra proverna ger samma resultat eftersom de är lite billigare. Helt klart en produkt jag rekomenderar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan ju ingenting om smink (dagens underdrift; jag är rätt jävla nollad!) så vad innebär en primer..? Hoppas att du hade en fin fredagseftermiddag/kväll. Kramen!

2010-04-24 @ 13:11:19
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: CC

Japp den med Dermaxyl är klart bäst för lite äldre hy, I love it!

Försök få nån att köpa den utomlands ;) i USA kostar den bara runt 200 kr t.ex. Den räcker ju å andra sidan väldigt länge

2010-04-27 @ 14:33:52
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0