21/4-10



Så Lille T's födelsedag blev strålande bra, t.om katterna var nöjda med att få smaka lite av tårtan. Jag kan inte riktigt förstå vart åren har tagit vägen, men jag misstänker att alla känner så lite då och då, men när jag inser hur stor min Lille T har blivit så ser man så tydligt hur fort tiden går. Jag tänker inte säga att allt är perfekt, för ironin brukar gladeligen förstöra saker då, men det är nära. Mys.

Färdig rantat.

Stort grattis till min Lille älskade T som tydligen blivit stor.


Kommentarer
Postat av: operfekt

Ja, tiden flyger verkligen, läskigt ibland hur fort det går!



Grattis till lille t! :D

2010-04-21 @ 22:11:08
URL: http://operfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0