Vilket presentkort?


Jag har äntligen lyckats samla ihop poäng nog så att jag kan få mig ett presentkort från Gratisbio.se, vilket jag faktiskt aldrig trodde. Det tag nog inte fullt lika lång tid för andra som lägger ner lite mer tid på det, eller som kanske har värvat fler medlemmar... men men. Ett presentkort kommer jag att få nu iallafall. Frågan är bara vad för presentkort jag ska välja... MQ. Kicks. Ving.

Har du fått några presentkort från Gratisbio, och i så fall, vilket presentkort valde du?


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (also in English)

SVAR;



Vad kul att du tycker det var ett bra beslut att gå med på intervjun :) Jag hoppas verkligen att det kan hjälpa någon, även om jag är nervös för att berätta om så pass personliga saker sådär öppet :S Men men, det är kanske en timme av mitt liv som jag behöver vara nervös som kan hjälpa andra så what the hell.. då är det bara att offra sig tycker jag :) Jag tror pappa hade velat det så.

2009-09-16 @ 01:47:09
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0