Stockholmsgruppen cosmetics - Body Lotion


Jag skrev tidigare en liten text om vad jag tyckte efter att ha testat Stockholmsgruppen cosmetics Face Moisturizer och efter att ha testat den och fått finnar, så får jag nog erkänna att jag inte var helt objektiv när jag testade deras Body Lotion.

Men den kladdar inte, den är helt doftfri, går snabbt in i huden och efteråt känns det faktiskt som att den har hjälpt. Så trots min inledande skeptisism uppskattar jag faktiskt den här produkten från Stockholmsgruppen Cosmetics.




Priset ligger på cirka 130 kronor, vilket för mig är ett överkomligt pris för en fungerande produkt i en ganska stor tub. Så ja, trots min reaktion på tidigare tidigare produkter från i märke, så tycker jag faktiskt att den här produkten är så pass bra och väl värd sitt pris att jag skulle rekomendera andra att testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0