hej och hejdå!


Hoppsan. Jag är bara hemma och vänder lite nu, ska snart tillbaka till jobbet för ett par timmars kvällstid. Jobbar man inte hemma på kvällarna, eller hos svärföräldrarna så jobbar man på jobbet. Ja, lite så känns det just nu, så jag ser verkligen fram emot den dagen - eller ah, kvällen - då jag kan få sitta ner och bara njuta av att ha rumpan under mig och ett glas vin i handen.

Lika bra jag passar på att rekomendera ett nytt vitt vin för alla er likasinnade, 3 Apor heter det, try it! Inte fasligt dyrt heller, men tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg priset. Strålande bra.

Jag har fått massors med nya modellbilder också, ska snart hinna med att visa upp dem. Snart.


Nåväl, mat och sen iväg igen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ohh alltså, det där vinet är faktiskt riktigt gott :D Rena rama saften!!!

2009-11-26 @ 19:16:02
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0