Okej...


... så vare måndag igen... fyra dagars helgen har smuget nog försvunnit upp i rök och lämnat endast minnen av bakfulla vänner. Hähä. Bjuder på lite bilder från lördagens födelsedagskalas hemma hos kollegan Therese.


Jag, Therese och Hanna.

Damernas stil och ... Herrarnas stil...

Den här veckan bär med sig en hel del faktiskt. Ganska mycket jobb, men eftersom jag inte börjat jobba än så tänker jag inte börja tänka på jobb. Utställning att kika på under torsdagskvällen. Roadtrip på fredagen och plåtningar under helgen. Jodå, det kan nog bli en bra vecka.

Och vet ni, det är redan 16 grader utomhus, strålande sol och inte ett moln så långt ögat kan nå. Mhm, vad går fel idag då?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det börjar nog regna runt 13 tiden i dalarna för då slutar jag skolan ;) haha

2009-05-25 @ 08:33:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: mia

Ja, vädret är grymt härligt idag!

2009-05-25 @ 15:43:01
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Jag undrar vad du gör den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest, som kommer att äga rum på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta, dricka, dansa, mingla, knyta nya kontakter....:) 70 platser är redan bokade och de anmälda kommer hittills från Göteborg, Kalmar, Oslo, Skellefteå, Stockholm - you name it. Det skulle vara superkul om du också ville komma. Allt du behöver göra är att mejla mig eller kommentera i min blogg och säga att du vill vara med. Skriv hela ditt namn, din mailadress och bloggadress. Vill du anmäla en vän också gäller samma sak. Festen kostar 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Kontonummer finns på min blogg och betalningen ska in senast sista juni. Alkoholfritt och vegetariskt finns att fås om man önskar. Dessutom får alla en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns bilder från festlokalen, delar av gästlistan och ALL info du kan tänkas behöva. Åldergränsen är 18 år. Hör av dig så snabbt du kan! Kramar, Malin - arrangör.

2009-05-25 @ 17:16:52
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: h

haha

2009-05-25 @ 19:08:17
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0