14/5-09


Hur kan man vara så nedrigt trött hela tiden, känns som att man bara lägger ner huvudet på kudden en sväng och sen är det dags att gå upp igen. Jag blir gnisslig av att inte få sova ordentligt.

Jobbar till halv fem idag. Sen har jag ett möte mellan halv fem och halv sex. Efter det går jag på personalmöte på jobbet mellan halv sex och halv åtta. Känns som en hyffsat lång dag, men nu är det bara två arbetsdagar kvar innan det är dags för helg igen. Inget att grina över dock, jag har hellre möten en dag då jag redan slutar sent än att behöva gå tillbaka till jobbet när jag slutar tidigt.

Bjuder på en gammal bild fångad av fotografen Christian Hollmann (onödigt länge sen vi träffades nu vah?), med hjälp av makeupartisten Dorion Chang. Den är tagen för ganska precis två år sen.

Tur att våren har släppt till ordentligt nu, grönt överallt och solen lyser. Galet skönt. Dags att ge sig ut i det gröna och hoppas att solen tillåter utevistelser...

Kommentarer
Postat av: Therese

Men åh! Den där bilden hade jag faktiskt inte sett nån gång. I like it! :)

2009-05-14 @ 07:21:50
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

oj vilken lång dag, hoppas det går bra!

2009-05-14 @ 07:53:07
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Christian

Det är toklänge sedan! Men om ett par veckor får jag ju chansen att vända upp och ned på dig :-)

OCH skicka dig i sjön :-) :-) :-)

2009-05-14 @ 09:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0