Låååång lista


Jag blev utmanad av Anneli att skriva denna galet långa lista och med risk för verka grinig så ere nog lika bra att fylla i och se glad ut.

    Min "hemliga" last: Chips.
    Jag vill krama: Min mormor.
    Framtidsdrömmar/drömjobb: Bli rik.
    Bästa resa: Bratislava baby, eller möjligen Kreta.
    Då får jag vara mig själv: Med Herr J.
    Dold talang: Om jag berättar om den är den väl knappast dold?
    Ambition: Att ta över världen.
    Hoppas på: Att våren kommer snart...
    Funderar över: Hur Lille T kommer bli när han blir stor.

    Stolt över:
    Lille T.
    Blir glad av: Mina pojkar.
    Om jag känner mig ledsen: pratar jag med mina vänner, eller oml jag blir riktigt ledsen så pratar jag inte alls.
    Motto: Idioter inns överallt.
    Längtar till: Sommaren i huset.
    Skrattar till: Det mesta, har lätt för att skratta.
    Dansar till: Allt, hellre än bra.

    Favorit tv-program:
    Life, Eleventh Hour, Criminal Minds, Fringe och Californication.
    Favoritfilm: Gone in sexty seconds.
    Attraheras av: Viljan att vinna är större än rädslan att förlora.
    Bästa med livet: Pojkarna.
    Bästa köp: huset.
    Sämsta köp: Radhuset ^^
    Sexigt: Vilja. 
    Idol/förebild: Min mormor, hon retade så många hon bara kunde när hon levde, och retade destu fler eter att hon dött.
    Favoritcitat: "The secret of successful journalism is to make your readers so angry that they will write half your paper for you."
    Vill hångla med: Jag läste nyss på aftonbladet att en Kyss är inte att säga Ja till sex.
    Gör helst en söndag: Ignorerar söndagen.

    Älsklingsdryck:
    Kaffe.
    Favoritklädesplagg: Jeans.
    Favoritgodis: Chips.
    Beställer i baren: Någonting grönt.
    Om jag vann en miljon: Skulle halva huslånet vara borta.
    Jag vägrar: Kyssa en groda.
    Jag gör alltid:
    Vill resa till: Rom.
    Smultronställe: Asså, jag tramar på all svamp jag inte ser i skogen, hittar jag smultron så skulle jag nog inte berätta.

    Det stör mig:
    Oärlighet.
    Sämsta ovanan: Kan inte låta bli att pilla på alla prickar i ansiktet.
    Blir generad av: Komplimanger.
    Samlar på: Skor och läppglans.
    Är en jäkel på: Att nypas med tårna.
    Är rädd för: Kyrkor, höjder och grodor.
    Jag skulle aldrig: Åka frittfall.
    Största svaghet: Lille T.
Så... tokigt lång lista. Ska naturligtvis försöka vara så dryg som möjligt och skicka denna vidare, så jag utmanar Tove, Therese och Jessica. Hähä.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kasta chips på mig!! Jag skulle göra myyycket för lite snask just nu... :$ Å du, de där pengarna satt inte fel i kassan :D

2009-03-30 @ 22:18:57
URL: http://www.nat0.se
Postat av: Anneli

He he, tack sweetie. Kul att läsa! Jag vet, låååång lista haha!

2009-03-30 @ 23:14:25
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: saba

Den snodde jag nu :-)

2009-04-02 @ 12:18:34
URL: http://sabas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0