Det konstigaste jag gjort...


... i plåtningsväg.

Jag har blivit utmanad av Jessica att berätta om en konstig plåtning jag varit med om och det tog ett tag att komma på men sen kom jag och tänka på när jag var ute och plåtade med Johan Gustafsson under förra sommaren. Vi var ute vid tågspåret (ja, spåret var avstängt just då) och vi pratar om att det hade varit häftigt att ha med en häst på bilden. Och strax efter att vi sagt det så knakar det till i skogen intill och vad tror ni kommer ut?


... japp, en häst.

Och självklart så skickar jag utmaningen vidare till Sandra, Sara och Sarah Maria. Vad har ni gjort för udda plåtningar som kvarlämnat minnen?

Kommentarer
Postat av: Aurora Studios

Haha, tågspår is the shit!;) Och med en häst är det ju rätt konstigt faktiskt!^

2009-03-12 @ 07:29:58
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0