Då vare dags igen vah


Godmorgon, måndag igen asså. Vad händer med helgerna, man hinner knappt blinka så är helgerna förbi. Funderar på om det inte är värt att ta ut lite semesterdagar eller komptid, så man får en långhelg. Hade varit skönt.

Tack hörrni, till alla er som kommit med glada tillrop för den nyinskaffade luggen. Jag trivs i det, även om det inte riktigt ser ut som jag när jag springer förbi en spegel. Det enda jobbiga med att faktiskt ha en frisyr är ju att man måste göra iordning håret, vilket inte riktigt är min grej. Lat. Man kanske vänjer sig. Anyways, tack.

Vet ni, det känns lite som att tiden flyger fram och det enda bra jag ser med det, är att snart kommer våren. Bygga altanen. Mmh. Grilla. Japp.

Dags att sätta lite fart här i huset och knalla iväg till förskolor. Hur ser din måndag ut?

Kommentarer
Postat av: saba

Såklart inte bara fönstershopping! Du känner mig väl bättre än så? :-)



Min måndag är redan över så jag antar att den fråga inte är riktad till mig :-P

2009-03-30 @ 10:41:15
URL: http://sabas.blogg.se/
Postat av: Aurora Studios

Lugg is the shit ju!:D



Måndag, it suckssuckar Riktigt jävla bajsmacka att sitta på jobbet och lösa problem som helgen införskaffat åt oss... blääääh...

2009-03-30 @ 11:05:27
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0