BTS med R.Milovan part I


Japp, här kommer första delen av min plåtning i söndags tillsammans med fotografen Robert Milovan, makeupartisten Annelie Lindberg och hennes assistent Niko, samt modellen och vännen Cecilia Johansson.

Vi hade turen att få utnyttja hotellet Utsiktenmeetings.se som ligger i Nynäshamn, ett extra tack för det.

Första delen av dagen gick åt till att plåta lifestyle bilder och porträtt med stora leenden, inte riktigt den typen av plåtning som jag vanligtvis brukar göra, men det var både lärorikt och skoj. Och efter vad jag fått se i en kort preview också, så verkar det ha gett bra resultat.



Sen ska ni ju naturligtvis få se den första lilla filmsnutten också...
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Usha! imorgon ska jag fan se till att vara lite fräsh jag med om vi ska hålla på att ta bilder o shit!haha...detta går inte längre!möööö

2009-03-24 @ 17:33:39
URL: http://annelielindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0