Bihåleinflammation


Blev pushad av kollegorna idag att uppsöka en läkare. Har gått med en förkylning i över fyra veckor, men nu började det sätta sig i bihålorna... och ja, mycket riktigt, Herr Doktor sa att jag hade bihåleinflammation. En tio dagars penicillinkur. Smarrigt värre.

Har inte varit hos läkaren sen... jag kommer inte ens ihåg. Tror det var strax efter att Lille T föddes. Anyways, får lite så kräkkänslor av att ens vistas på ett sjukhus. Stack mig i fingret gjorde de också, men jag fick ett Bamseklistermärke iallafall. Sen poängterade han att det var Herr J som var vuxen.

Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha, naaw. ett bamseklistermärke. :D

2009-03-26 @ 23:24:14
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0