Att träna eller icke träna


Sovmorgon på måndagar, det är det ballaste med mitt schema.

Fortfarande en hemsk förkylning, trodde jag skulle kunna lura iväg den till någon annan inte ont vetandes, men det sprack ju. Vill ju träna idag också, men borde nog hoppa över det. Borde. Det innebär inte att jag kommer att göra det. Jag vet att man inte ska träna när man har en förkylning i kroppen, men helt allvarligt, jag jobbar på en förskola och har alltid hela kroppen full av äckliga bakterier och förkyld är man jämt. Hade jag låtit bli att träna varje gång jag var lite förkyld hade jag inte fått träna större delen av året.

Nah jag slåss inte mot mitt eget samvetskval, jag lägger bara fram min slutpledering. Till mig själv. Jag vann btw.

Kommentarer
Postat av: Maria G.

tjaba...norra Finland.. Rovaniemi för att vara exact...

2009-03-09 @ 11:28:02
URL: http://muym.blogg.se/
Postat av: Aurora Studios

Stanna hemma och ät glass, det är bra mot förkylning har jag hört!:D

2009-03-09 @ 11:45:24
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0