2 veckor...


... kvar att jobba. Japp, visst är det nedräkning. Antar att det är fler än jag som räknar ner inför semestern nu.

Jag är visst lite öm i kroppen idag efter helgens plåtningar. Stora och små djur, konstiga poseringar och vridningar. Kanske inte är helt knepigt att man är lite mör. Nåja, helt klart värt det, det kommer att bli grymma bilder. Japp, jag har redan fått sett bilder från båda dagarnas plåtningar, mums.

Lille T skulle ju ha varit med mormor denna veckan, men hon, stackaren, har dragit på sig nästan 40 graders feber. Jag får minsann ha med mig den lilla till jobbet, har jag sagt upp hans förskoleplats och allt. Det kan bli ett äventyr.

Nåja, så ser min dag ut. Hope you'll have a good one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0