The dark knight


Här har vi en film som verkligen är värd att se och som dessutom gjorde mig positivt förvåad över hur bra båda handling, skådespelare och effekter var. Nu brukar jag ju gilla den här typen av film, så jag är väl aningen partisk, men detta är en film jag verkligen rekomenderar att ni ska se om ni inte redan sett den.

I rollerna ser vi Christian Bale som Bruse Wayne (Batman Begins, The Prestige) och Batman, Heath Ledger (A knights tale, Brokeback mountain) som The Joker samt bland annat Aaron Echhart (The black dahlia), Gary Oldman (Harry Potter) och Morgan Freeman (The sum of all fears, Wanted).


Ni som inte har sett den, se den. Och ni som har sett den,vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack godbit! Som det ser ut nu så vill de ha hela familjen med ;-)

2009-01-03 @ 11:46:58
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ett av jobbet är på Canarie öarna det andra jobbet är hemlig plats. Så passen är kollade men förmodligen kommer jag/vi inte få det men det vore sååååååå kul om vi fick det.



Är du ledig än?

2009-01-03 @ 12:07:32
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag har jobbat varenda dag under helgerna och innan. Jobbar som ekonomiassistent för kommunledningskontoret för Rättviks kommun. Sitter i kommunhuset och är en arbetsslav åt cheferna :-). och det har varit grymt mycket nu innan 2008 slutade. Sen blir det bokslut så det jobbigaste perioden har vi just nu. Vad jobbar du med? Förskolelärare?

2009-01-03 @ 12:35:09
URL: http://ingelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0