Shu Uemura


Jag vill ha... jag vill ha... jag vill ha en Shu Uemura butik i Sverige. Helst då i Stockholm. Jag hörde nått om att deras hårprodukter skulle börja säljas här, men inte sminket. Va ere för stil?

Jag hoppades verkligen på att de skulle ha haft en butik i Rom, eftersom det lutar åt att vi åker dit under våren... men ödets ironi har placerat butikerna som finns i Italien i Milano och Brescia. Suck. Tur vi har vår vän Internet och det hjälpsamma klickarfingret när shoppingsuget blir för stort.


Lipgloss Orange Marmalade
171,50 kr på
strawberrynet.com

Kommentarer
Postat av: Aurora Studios

Awhmagaad vad lyxigt! :o Dyrt med sådana tanter? Sådant är väl rätt avdragsgillt också, right?

2009-01-18 @ 17:03:27
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0