Partylite


Igår var jag iväg på en Partylite visning, undefär som tupperware fast med ljus. En galet massa dofter, knasiga designer, överdrivet höga priser... men som vän till värdinnan så kände jag att jag ville köpa något så det blev teljus. Eller värmeljus som vi vanliga dödliga kallar det. Två olika dofter, smultronland samt chockladkokos. 12 ljus a 95 kr gånger 2, läskiga priser för lite ljus. Det ska faktiskt bli riktigt mysigt att få hem dessa, ser fram emot att få använda dem i badrummet.

Fick två ljustakar i formen av rödvinsglas ifrån det här märket i julas, och för att inte smälta ner gelet som föreställer vinet, så ska man använda värmeljus i dessa som är med plasthölje. Så nu kan jag snart använda dem igen.


Rödvinsglasljuset som jag fick julen 2008.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack godbit!

2009-01-28 @ 20:15:30
Postat av: Kristin

Halluu!

Åhh va snällt! Min mejladress är [email protected]

Ha det bäst :)



Kramar Kristin

2009-01-29 @ 14:26:01
URL: http://kramdoo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, det är höga priser, men damn vad de luktar gott. Handlade snabbt upp 500 spänn hemma hos min kollega i våras, blev ett paket teljus och lite andra ljus, nån i kryddig vaniljdoft =)

2009-01-29 @ 22:32:56
URL: http://saxiquine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0