Lipstick Jungle


Lipstick Jungle sägs vara den nya Sex and the City, kan vara skaparna som sprider runt de orden dock, eftersom det är samma författare till de olika serierna...

Tre kvinnor. Brooke Sheilds (Suddenly Susan) spelar den 42 åringa Wendy Healy som gör allt för att klara av karriär och familj. Kim Raver (24) som Nico Reilly, chefsredaktör flör en stor modetidining. Lindsey Price (Beverly Hills 90210) som designern Victory Ford. Jag vet inte om jag tror att det blir en serie i samma klass som SATC, men efter första avsnittets slut är jag redo att titta på nummer två.


Lindsey Price, Kim Raver och Brooke Sheilds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På väg.. postade den innan:O)

2009-01-09 @ 00:01:26
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jo jag vet, det var just det som var så smidigt. Men den här operation förändra mig för alltid och jag kan inte ångra mig sen. Jag har precis blivit bra sen i augusti och jag känner att jag inte orkar må dåligt igen just nu. Måste få återhämta mig. men det är svårt

2009-01-09 @ 10:26:39
URL: http://ingelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0