Ernst har problem...


... med tapeterna i gästrummet. Han tycks inte uppskatta dem. Katastrof Ernst har kommit på att det är skoj att hoppa efter väggarna och hurlätt det är att sätta klorna i tapetskarvarna... gästrummets tapeter har nu råkat ut för Ninjans äventyr. Suck.

Visst vet man att det är saker som förmodligen kommer att gå sönder när man skaffar katt och jag ville förvisso tapetsera om men jag ville nog gärna att det skulle vara mitt val. Det är det här som är de stora nackdelarna med kattunga, trasiga saker.

Vi funderar på att skaffa ytterligare ett monster för att ge Ernst sällskap när vi är och jobbar. Men är det att ge honom sällskap, eller skaffar vi bara oss ytterligare kattungsproblem?

Kommentarer
Postat av: Therese

Kanske så att han låter bli tapeterna om han får en kompis..?

2009-01-24 @ 13:38:08
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha han ser lite bitsk ut ;)

2009-01-24 @ 14:57:11
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tips!Min katt klöste på soffkanten ett tag men så sprayade jag en vatten blandning med massa vitlök o citron i o då slutade han. Annars får man se till att hans lösbräda är på det/de ställe som han klöser på. Tyvärr så e ju inte katter det djur som accepterar att klösa där man själv har bestämt att klösbrädan ska vara, utan man få dessvärre acceptera att där den klöser, där vill den ha sin bräda!

2009-01-24 @ 15:18:25
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0