Äntligen...


...fredag. Slutade tidigt idag också, grymt skönt. Även om denna veckan tycks ha försvunnit.

När jag går hem ifrån jobbet så går jag alltid igenom det lilla centrum som finns i min lilla skog innehållandes en ICA butik, en skrotbutik, en pizzeria samt en bank och det visar sig att det precis innan har varit ett råd mot banken. Läs mer här. Otäckt. Men det jag tycker är mest otäckt är ändå att det är fullt med barn överallt, alla skolans barn har lunchrast så det vimlar av små nyfikna liv överallt som vill få veta vad som hänt.

Lille T's förskola ligger ca 500 meter därifrån och där fick man knacka på dörren för att få komma in, på grund av rånet och att gärningsmännen inte är gripna. Helt rätt, creds till personalen.

Enough said about that.

Annars har det hittills varit en bra dag, lungt på jobbet. Ovanligt lungt. Har inga större planer inför helgen om man bortser ifrån att städerskan kommer på lördag. Funderade på om jag kanske skulle springa ett varv med dammsugaren, men bestämde mig för nej.

Vad har du för planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi låste på jobbet också.



Ha en fin helg..! Kramen!

2009-01-16 @ 15:15:04
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0