31/1-09


Gårdagen blev inte alls som planerat. Naglarna blev korta, men snyggt lackade. Blev middag och lite bubblor, sen vidare till en liten kinakrog för mera bubblor... och medans jag satt i min egen bubbla så var det tydligen dags för en familjesammankomst. Inte min starka sida. Mycket udda. Men det blev en riktigt trevlig avslutning på kvällen med vilda pedagogiska diskussioner. Sånt gillas. Så första och sista delen av kvällen uppskattades, men mitten hade jag gärna hoppat över.

Bubblorna rörde runt i pannan under morgonen, fick väl lite vad jag förtjänade. Har inte riktigt vaknat till under dagen, och jag kommer nog inte göra det under kvällen heller tyvärr.

Blev en shoppingtur medans städtanten såg till att vårat hem blev skinande. Hittade nya byxor till Lille T, perfekt. I övrigt fyllde jag upp frysen lite, men inget mer spännande fick följa med hem.

Blir nog inga större utflykter under kvällen, känns lite som att jag har gjort mitt för denna helgen. Slöa, äta lite chips kanske, slötitta på lite serier och sen somna i en renbäddad säng. Japp, det är min plan för lördagkvällen. Vad ska du roa dig med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0